Naujausios knygos

Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes. Liz Fosslien, Mollie West Duffy

2020 11 13

Bendraautorės Liz Fosslien ir Mollie West Duffy sukūrė taiklių ir efektyvių patarimų knygą „Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes“, skirtą bet kokios srities darbuotojams. Praktinių pavyzdžių rinkinys atskleidžia, kaip pasitelkus emocijas tapti produktyvesniais, kūrybiškesniais, bei linkusiais noriau bendradarbiauti.

Kaip neleisti biuro niurzgai sugadinti darbo dienos ir nuotaikos? Kaip atsikratyti priklausomybės tikrinti elektroninį paštą per atostogas? Ar priimti kolegos kvietimą draugauti socialiniuose tinkluose? Šiuolaikinė darbo vieta iš tiesų tampa emocinių minų lauku, užpildytu painiomis nerašytomis taisyklėmis.

Trumpame aprašyme autorės teigia, kad tiek kaip organizacijų konsultantės, tiek kaip tiesiog eilinės darbuotojos, jos žino, ką reiškia patirti nepatogias emocijas darbe – nuo lengvo pavydo ir nesaugumo jausmo iki panikos ar net stipraus įniršio.

Profesinio tobulėjimo knygoje „Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes“ rašytojos dalinasi konstruktyviais patarimais, kurias emocijas paleisti, kurias pasilaikyti sau, o kurias išreikšti, kad taptume laimingesni ir produktyvesni.

Autorės Liz Fosslien ir Mollie West Duffy dėsto naujausius tyrimus ir patarimus, bei žada atskleisti priežastį, kodėl mes nustoję aistringai ir fanatiškai domėtis savo darbu tapsime emociškai sveikesni ir labiau susikoncentravę.

Profesinio tobulėjimo žanro knyga „Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes“ moko, kaip kiekvieną dieną į darbą atsivesti geriausią savo versiją. Jei kada pagalvojote, kad savo emocijas privalu palikti už biuro durų, ši knyga pakeis jūsų požiūrį. Knyga iliustruota linksmais pieštais veikėjais, linksmais gyvenimiškais siužetais ir praktiniais pavyzdžiais.

Knyga tapo „Wall Street Journal“ bestseleriu bei sulaukė palankių skaitytojų atsiliepimų ir apžvalgų.