Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

  • Pradžia
  • Informacija lengvai suprantama kalba

LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

Šiuose tekstuose sužinosite:

  • Apie biblioteką.

  • Kaip tapti skaitytoju?

  • Kaip knygas iš bibliotekos pasiskolinti į namus?

  • Kaip sugrąžinti knygas į biblioteką?
  • Kaip sužinoti apie renginius?

  • Kaip užsirašyti į ekskursijas?

Tekstus tikrino sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos „Vilniaus Viltis“ lankytojai.





Apie biblioteką

Vytauto Didžiojo aikštėje Nr. 7 yra pastatas.

Ant šio pastato sienos yra užrašas PASVALIO MARIAUS KATILIŠKIO BIBLIOTEKA.

Biblioteka yra vieta, kurioje yra daug knygų.

Knygas galima skaityti bibliotekoje arba pasiskolinti į namus.

Knygas reikia sugrąžinti į biblioteką, kai jas perskaitote.

Bibliotekoje galima:

  • skaityti,
  • mokytis,
  • susirasti draugų.

Bibliotekoje vyksta įvairūs renginiai ir ekskursijos.

Bibliotekoje skaito suaugusieji ir vaikai.

Biblioteka yra pirmame, antrame, trečiame ir ketvirtame aukštuose.

Bibliotekoje yra nemokamas internetas.

Bibliotekos antrame aukšte galima pasinaudoti kompiuteriu ir spausdintuvu.

Bibliotekoje dirba daug darbuotojų.

Darbuotojai atsakys į visus klausimus.

Biblioteka dirba nuo pirmadienio iki penktadienio 10–18 valandomis.

Šeštadienį biblioteka dirba 9–16 valandomis.

Biblioteka prieš šventes dirba viena valanda trumpiau.

Jeigu nori daugiau sužinoti apie biblioteką, skambink telefonu +370 659 05213

Arba rašyk elektroniniu paštu: info@psvb.lt

Atsisiųsti