Ketvertas. Scott Galloway

Ketvertas

Amazon, Apple, Facebook ir Google yra keturios įtakingiausios kompanijos pasaulyje. Kone visi yra įsitikinę, kad žino, kaip jos tiek pasiekė. Ir beveik visi klysta. Verslo profesorius Scott Galoway knygoje „Ketvertas: neregimoji „Amazon", „Apple", „Facebook" ir „Google" DNR" praskleidžia mitų ir paslapčių šydą, gaubianti didžiausių pasaulio kompanijų sėkmės istorijas.

Per pastaruosius du dešimtmečius apie šias kompanijas buvo nemažai prirašyta. Daug kas bandė analizuoti jų sėkmės priežastis, tačiau niekam nepavyko taip tiksliai atskleisti jų galios ir stulbinančios sėkmės ištakų kaip Scott Galloway.

Užuot patikėjęs mitais, kuriuos skleidžia pačios kompanijos, S. Galloway užduoda esminius klausimus. Kaip Ketvertas įsiskverbė į mūsų gyvenimus tiek, kad to nebeįmanoma išvengti ar, pavyzdžiui, boikotuoti? Kodėl rinka atleidžia šioms kompanijoms klaidas, kurios kitus tiesiog sunaikintų? Kol jos lenktyniauja, kuri pirmoji taps trilijono dolerių vertės kompanija, ar įmanoma, kad kas nors joms mestų iššūkį?

Autorius, kuris laikomas vienu žinomiausių verslo profesorių pasaulyje, knygoje „Ketvertas: neregimoji „Amazon", „Apple", „Facebook" ir „Google" DNR" savo nepakartojamu stiliumi aiškina Ketverto strategijas, kurios slypi po jų blizgia išore. Jis atskleidžia, kaip kompanijos manipuliuoja pagrindiniais emociniais poreikiais, būdingais mums nuo tada, kai mūsų protėviai dar gyveno urvuose. Ir šios kompanijos tai daro tokiu greičiu ir mastu, kad kitiems darosi tiesiog per sunku joms prilygti. Autorius taip pat pataria, kaip iš didžiųjų kompanijų išmoktas pamokas panaudoti savo versle ar karjeroje.

Scott Galloway yra Niujorko universiteto Sterno verslo mokyklos profesorius. Jis dėsto prekės ženklų strategiją ir skaitmeninę rinkodarą Verslo administravimo magistro studentams. Jis pats yra įkūręs devynias įmones. „Ketvertas: neregimoji „Amazon", „Apple", „Facebook" ir „Google" DNR" – pirmoji jo knyga.

Daugiau naujų knygų